ثبت رکورد ۹۷ درصدی پاسخگویی به تماسهای مشتریان
در دنیای امروز آنچه صنایع مختلف را از یکدیگر متمایز میکند ارایه محصول باکیفیت با قیمت مناسب و انجام تبلیغات با هدف معرفی برند و افزایش فروش نیست. صنایع مختلف و از جمله گردشگری به این آگاهی رسیدهاند که ارایه خدمت پشتیبانی مطلوب و جلب رضایت مشتریان که وفاداری مشتریان ماحصل آن است به اندازه ارایه کالا و خدمات باکیفیت اهمیت دارد. به همین دلیل تقویت تیمهای پشتیبانی از لحاظ کمی و کیفی در دستور کار صنایع و از جمله صنعت گردشگری قرار گرفته است. نتیجه این اتفاق هم افزایش کیفیت سفر مسافران بوده است.

مستربلیط نیز به عنوان یکی از ۳ برند مطرح در اکوسیستم استارتآپی در حوزه گردشگری، اقدامات موثری در حیطه پشتیبانی از مشتریان داشته که به افزایش بیشتر سطح رضایتمندی مشتریانش منجر شده است. ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، افزایش سطح پاسخگویی توسط پرسنل در مقابل پاسخگویی خودکار، اطلاعرسانیهای دقیق در مورد تغییرات ساعت پرواز، قطار و... به مشتریان، برخی از اقدامات مستربلیط در حوزه پشتیبانی است. اما در کنار اینها مستربلیط با آموزش تیم خدمات مشتریان خود، سطح کیفی ارائه خدمات در این زمینه را بالا برده و با کاهش زمان پاسخگویی به یکی از اهداف خود که پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان انتظار است رسیده است. بر اساس گزارشهای ارسالی از سوی تیم خدمات مشتریان مستربلیط، یکی از اهداف مهم این تیم برطرف کردن مشکلات مشتریان در کمترین زمان است که محقق شده است و در حال حاضر میانگین مدت زمان انتظار برای برقرای تماس با کارشناسان پشتیبانی 15 ثانیه و میانگین مکالمه حدود 2 دقیقه است.
علیرضا دلاوری مدیر خدمات مشتریان مستربلیط در این رابطه میگوید: «در حال حاضر تیم خدمات مشتریان مستربلیط در ۲۴ ساعت شبانه روز حتی در روزهای تعطیل، 97 درصد تماسهای ورودی را پاسخگو است و تنها 3 درصد از تماسها از سوی تیم پشتیبانی مستربلیط بدون جواب میماند که این میزان پاسخگویی بالاتر از استانداردها است. وی با اشاره به اینکه تقویت تیم خدمات مشتریان در مستربلیط جریانی مداوم است میگوید: « 60 درصد تماسهای ورودی مستربلیط توسط کارشناسان آموزش دیده و با انگیزه مستربلیط و 40 درصد تماسها توسط سیستم پاسخگوی خودکار پاسخ داده میشود که در صدد هستیم میزان پاسخگویی غیرخودکار را افزایش دهیم. همچنین هر نوع تغییر در ساعت پروازها از طریق پیامک به اطلاع مسافران میرسد و در صورت عدم پاسخگویی پیامک از سوی مسافر، تغییرات پروازی توسط تماس خودکار به اطلاع مسافران میرسد تا آنها سفری بدون دغدغه را تجربه کنند.»
مدیر خدمات مشتریان مستربلیط میافزاید: «در تلاش هستیم تا مشکلات احتمالی در طی فرآیند خرید آنلاین بلیط سفر به کمترین حد برسد، اما موضوع این است که امکان صفر شدن این مشکلات وجود ندارد و در نتیجه تلاش ما در تیم پشتیبانی مستربلیط رفع سریع مشکلات احتمالی مسافران در کمترین زمان ممکن و ثبت تجربهای خوشایند از سفر است.»
ارتقای سطح کیفی پاسخگویی توسط پرسنل آموزش دیده مستربلیط، کاهش بیشتر زمان انتظار و ارایه سرویس جدید پشتیبانی از برنامه های آتی تیم خدمات مشتریان مستربلیط است. در حال حاضر مستربلیط یکی از مشتریمدارترین فعالان استارتآپی در حوزه گردشگری است و اگر شما هم میخواهید سفری بدون دغدغه و پر آرامش را تجربه کنید بلیط سفر خود را از مستربلیط خریداری و در صورت وجود هر سوال از تیم خدمات مشتریان مستربلیط کمک بگیرید.
وبگردی
-
الی گشت
-
سمساری
-
بهترین آهنگ های ایرانی
-
Monoethylene glycol manufacturer
-
خرید سرور مجازی
-
مولوی عبدالحمید
-
گندم موزیک
-
کلینیک زیبایی آنیل
-
بررسی کامل سرور hp g11
-
وکیل
-
فروش اقساطی با چک شخصی
-
طراحی وب سایت
-
خرید سرور HPE
-
بلیط هواپیما ارزان
-
خریدار نقره
-
آموزش تاتو در تهران
-
آموزش ارز دیجیتال
-
مزایده خودرو
-
خرید فالوور ارزان
-
لباس خواب
-
قطعات خودرو
-
دانلود فیلم ایرانی
-
سئو سایت
-
بلیط استانبول
-
خرید یوسی
-
خرید کولر گازی
-
تعمیر کرکره پارکینگ
-
هاست ایران
-
بلیط هواپیما
-
خرید وب مانی
-
قیمت پارتیشن شیشه ای
-
فیلم ترسناک جدید
-
خرید پارتیشن اداری
-
خرید از ebay
-
خرید فالوور واقعی فعال
-
چمن مصنوعی ایرانی
-
قیمت چمن مصنوعی
-
وکیل خانواده
-
خرید از آمازون
-
وکیل ملکی
-
تجهیزات آشپزخانه صنعتی
-
خرید گل
-
بلبرینگ
-
تعمیر کرکره مغازه
-
آموزش تاتو بدن
-
خرید سرور hp
-
سرور HP
-
دکتریاب
-
اجاره وثیقه
-
دانلود آهنگ جدید
-
بلیط هواپیما تهران استانبول
-
کابین آسانسور
-
تبلیغ در گوگل
-
طراحی سایت
نظر شما چیست؟
لیست نظرات