• خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • انتخاب ارزش آفرینان کسب و کار، از بین ۱۰۰ برند برتر ایرانی

همایش بین المللی مدیریت راهبردی کسب و کار؛

انتخاب ارزش آفرینان کسب و کار، از بین ۱۰۰ برند برتر ایرانی

انتخاب ارزش آفرینان کسب و کار، از بین ۱۰۰ برند برتر ایرانی

۱۰ ارزش آفرین کسب و کار از میان ۱۰۰ برند ایرانی، که بیشترین آمار را در نظرسنجی مخاطبان کسب نموده اند، در همایش بین المللی مدیریت راهبردی کسب و کار (DBA&MBA) به جامعه ایران و عرصه بین الملل معرفی میشوند.

۱۰ ارزش آفرین کسب و کار از میان ۱۰۰ برند ایرانی، که بیشترین آمار را در نظرسنجی مخاطبان کسب نموده اند، در همایش بین المللی مدیریت راهبردی کسب و کار (DBA&MBA) به جامعه ایران و عرصه بین الملل معرفی میشوند.
به گزارش تیم تحقیق و توسعه مدرسه عالی کسب وکار ماهان، ارزیابی این جشنواره بر مبنای سه شاخص نوآوری، کیفیت محصول و ارتباط موثر با مشتری استوار است.
گفتنی است ۱۰۰برند نامدار ایرانی با دارا بودن ۳۰ مولفه استاندارد در مرحله اول از متدولوژی انتخاب جشنواره، توسط تحقیقات میدانی تیم علمی مدرسه عالی کسب و کار ماهان به عنوان نامزد جشنواره برگزیده شده اند.
این همایش در تاریخ ۲۶ دیماه ۱۳۹۲ در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما برگزار خواهد شد وعلاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.mahanconferences.com مراجعه فرمایند.
کد N12184

اخبار مرتبط

رپورتاژ خبری

رپورتاژ